Klantenservice

De meest gestelde vragen aan onze klantenservice

Wat kost een nieuwe bril

Kosten zijn mede afhankelijk van uw zorgvergoeding. Uw opticien kan voor u nakijken wat de eventuele extra kosten zijn. Veelal zijn de kosten voor een nieuwe bril inbegrepen in uw aanvullende zorgverzekering. Kosten voor een bril kunnen enorm variëren om die reden is er geen kant-en-klare prijs te noemen. De montuur, glazen en extra optie’s bepalen de uiteindelijke prijs.

Welke sterkte heb ik nodig

De opticien van VakOpticiens is als geen ander de aangewezen persoon om een een vrijblijvende oogmeting te laten uitvoeren. U weet dan precies waar u aan toe bent en u kunt gelijk al uw vragen op de opticien afvuren.

Zekerheid en garantie

Koopt u een bril bij één van de aangesloten VakOpticiens weet u zeker dat u tevreden klant wordt. Uiteraard heeft u de normale fabrieksgarantie op uw montuur. 2 jaar lang garantie op materiaal en productie fouten.

Klachten

Waar gewerkt wordt vallen spaanders. Elk bedrijf heeft wel eens een klacht. Een klacht bied voor ons de mogelijkheid om te laten zien hoe goed onze service is. Het is dan ook belangrijk voor ons de klacht niet tegen de buurvrouw te vertellen maar tegen ons. Wij kunnen er wat aan doen en u geeft ons de mogelijkheid om te laten zien hoe goed we zijn. Heeft u een klacht dan zal er altijd een oplossing zijn.

Het is nog nooit gebeurt maar komt u er niet uit met onze VakOpticiens. Laat het direct aan ons weten en wij zullen direct actie ondernemen.